07 November 2013

Daily Life: I AM NOT

Assalamualaikum


I am not always the YES girl..

x semua menda nak kena setuju, nak iyakan aje..apetah lagi kalau menda tu x pernah pula ade sesiapa yang minta pendapat, main hentam buat keputusan sendiri

I am not always the REBEL girl..

dan x jugak selalu melawan atau menyanggah pendapat..x suka menentang atau buat orang rasa seperti ditolak pendapatnya..

I am not the FUSSY girl..

yang cerewet itu x boleh, ini x boleh..sikit2 xnak..sikit2 x suka..

Tapi bila situasi tu x sama, or x kena dengan situasi kita..salah ke nak membantah sikit?tapi bila dah banyak menda rasa macam x kena, kenapa ye?

Semoga hati ini lebih tenang dan ikhlas

Be Healthy, Be Happy!

Sekian..xoxo-ecahdenan

1 comments:

  1. tak slh nyatakan pendpt.cuma terpulg kt individu tu nk trima atau tak.biasanya kalau kita nk org trima pndpt kita, ayat kena pandai.hurm..mcmana tu ea?hihi..sis pun xtau sgt.. T_T

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis