29 June 2012

Wajah Baru (^_^)

Assalamualaikum


yeayyy..blog ecah dah jadik baruuu..comel sket kali ni...padahal dah nak jadi bini org, tapi blog boleh pulak tuka macam kanak2...overall, ecah saaaangat suke ngn penampilan blog baru ni...kawan2 please la suke..pleasee..pleaseeee..


sebab ecah tuka blog adalah kerana ade satu masalah...ecah punye warna font komen x nampak...kaler die sama ngan background...so, everytime kawan2 sume post komen, kawan2 blogger yg lain xleh nak baca..sebab sama jek kaler die....puas dah ecah godek2 html, x jadi jugak...so rase baik tukar jek..huhu


kali ni rasa puas hati sebab kebanyakkan dari html ni ecah tuka sendiri..buat pengetahuan korang, NUFFNANG dh tuka tutorial pasang ads die...so agak mengelirukan...ecah dok godek2 jek kt html tu, akhirnye jadi jugak menempek semula semua ads yg perlu ada ni...


satu jek yang x berkenan, ATAS HEADER tu...ada tulisan..sebenarnye ecah xnak ada tulisan tu...ada sapa2 yang tau mcm mana nak buat?ajar boleh?terima kasihhhh...^_^


tu jelah...hari ni n semalam saangat penat..banyak betul urusan..masa terasa berlalu dengan saaangat cepat...adesss...


sekian....xoxo-ecahdenan

6 comments:

  1. comel wajah baru.header masih kekal lagi.hehe

    ReplyDelete
  2. tetibe xleh nk access blog awok.. pelik juge.. seb baek leh access smule...

    ReplyDelete
  3. Nisa Dawi:hehe..tu la...nk letak elemen mcm tu sket...hehe
    Ezy Chiaki :thanks ezy...^_^
    SarahSyafiq :header harus lah kekal...hahaha...sbb xde pic lain lg...huhu
    C.M.A @ CikMoonAdnan:la jugakkk?mcm x lawo jekkk..isk2
    nhzdini:heh..ak private jap sbb xnk nnt org tgok tunggang langgang blog ak ni..haha

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis