08 June 2012

~kecewa~

Assalamualaikum

Rasa kecewa itu akan ada, 
kalau sesuatu yang dihajati tak tercapai,
Cuma masa yang menentukan..cepat, atau lambat kekecewaan itu akan hilang,
Cuma satu yang tidak diingini,
Rasa kecewa itu akan menimbulkan rasa putus asa,

Saya perlukan kekuatan, perlukan aura positif, dah perlu set mind semula,
Pendek kata, start all over again,
Which i don't know how to, because i already giving up.

Sedih

Sekian...xoxo-ecahdenan

6 comments:

  1. cuba jadikan kekecewaan tu semangat baru untuk hari mndatang :)

    ReplyDelete
  2. jgn terlalu layankn perasaan tu.. come on!

    ReplyDelete
  3. bila kcewa, ni lah msa utk ubah mtlamat pd setiap pbuatan kita..biar apa pun kita buat krn Allah, takkan kcewa sma skali.kalau sbb mnusia atau bnda2 ni smentara ni mmg sokmo kcewa je..=)

    ReplyDelete
  4. tarik nafas panjang2. ambik udara segar.lepas kan kekecewaan jauh2:)

    ReplyDelete
  5. ya.. sy fham.. sy pn sama skrng ni

    ReplyDelete
  6. Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine: phew!susah rase nye..kena cuba la kan...hm

    KhaiRin : anies : ok kak...saye cuba...huhu

    Atika Natasha: thanks for the advice..nnt org cuba

    SarahSyafiq: fuh2....saye cuba..sabau jela...


    Kori H.S: awk pon b'sabar jugak ye....huhu

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis