06 June 2012

Jemputan ke Walimatul Urus Ridzuan & Aisyah

Assalamualaikum

Saya dengan rasa rendah dirinya ingin menjemput sahabat2 sekalian ke majlis perkahwinan saya, Aisyah dengan bakal pasangan, Ridzuan pada tarikh yang dinyatakan di bawah beserta alamat. Semoga dengan kehadiran tuan/puan dapat menghabisan lauk pauk kenduri saya dan memeriahkan majlis....hehehe

ok2..tu die version rasmi..rase skema aihhh..tp nak jemput kena la jemput baik2 kan..bukan main redah jeee..hehe..so, ecah nak jemput kawan2 blogger sume, untuk datang ke majlis perkahwinan ecah ngn abg gambo...pada sesape yg ade kelapangan masa dan jugak kebetulan dekat, moh la datang...semoga dengan kehadiran anda sume, dapat mengeratkan silaturrahim kita sebagai blogger yg x penah pon jumpeeee..hehe

klik ntk besarkan


klik ntk besarkan
klik ntk besarkan

sila lah refer pada kad,alamat dan tarikh...kalau sudi, TINGGALKAN LA ALAMAT...boleh ecah poskan ke rumah korang semua......time kasihhhhh...

sekian...xoxo-ecahdenan

10 comments:

  1. selamat kawen dear....hihihihi

    ReplyDelete
  2. awww.. dah dekat sgt! congrats love! tp jauhnya lahai :( hari sy nikah. hihi. klau dekat, boleh lepas nikah pg tu terus pegi. hihihi

    ReplyDelete
  3. awww.. dah dekat sgt! congrats love! tp jauhnya lahai :( hari sy nikah. hihi. klau dekat, boleh lepas nikah pg tu terus pegi. hihihi

    ReplyDelete
  4. awww.. dah dekat sgt! congrats love! tp jauhnya lahai :( hari sy nikah. hihi. klau dekat, boleh lepas nikah pg tu terus pegi. hihihi

    ReplyDelete
  5. semoga jd isteri solehah~ ^^

    ReplyDelete
  6. ecah, congrate.hikhik.mula igtkan 8 jun.br nk bgtw dah balik UTM. rupenye 8 july.dah abis exam.insyaAllah kalau ada kesempatan insyaAllah akn dtg ye:)

    ReplyDelete
  7. mati2 igt yg lelaki dok KL..da p-k2 kalu x dpt ke phg, dtg ke KL..

    ReplyDelete
  8. Hi awak... Selamat Pengantin Baru... Saya doakan semoga majlis awak berjalan lancar dan semoga awak berbahagia sepanjang hayat...

    ReplyDelete
  9. jauh la ecah.. tak dapat nak merasa nasi kenduri ecah..

    ReplyDelete
  10. Riny: tenkiuu..

    Nadiah Rashid:thanksss..xpe..congrats ntk awk jugakkk

    NadiRah:tenkiu cikguuu..haha

    KhaiRin : anies: hehe....kiteorg org pahang kak....

    Izni Hafiz Abdul Rashid :thanks awk..

    fiqas:nak ecah tapau kan ke?hehe

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis