05 June 2012

Isnin-Hari Sesat Sedunia

Assalamualaikum


sedunia la sangat kan...haha..semalam hari jadi along ecah...lepas kerja, ecah n bff along plan nk kluar celebrate..so plannye nak gi makan kt Restoran Wiliam...dh la ontheway nk ke sana tu sesat..follow gps jek..sampai sana, xde plak kedainye....asyik pusing2 tmpt yg sama tapi xde plak tulis sign board...mmbr along ckp dh tutup, google cakap dh pindah..mane satu tah


so decide nk makan kt Restoran Murni..tapi malam isnin tutup plak...kecewa gile...xde idea dh nk makan ape...gi pulak Piccadillay..ade pasar plak...so xnak amek risiko nk redah cari tempat tu...sume org dh lapo..sume org dh marah..last2 gi makan pizza hut..hampeh gile rasa..tapi abis suma...kompem lapar..haha


pas hantar bff along kt Taman Danau Desa, ecah gerak ke cheras plak...pd yg tahu, Tmn Danau Desa dengan cheras dekat gile okayyy,..boleh ecah salah lane sampai sesat jauh ke selayang..bukan setakat kt selayang, sampai ke Air Terjun Kanching tu ha..kt hutan nun..kalo sesat lagi, kompem sampai ke rawang..abg gambo kate, kalo sesat lagi sampai jugak, ke Trolak la den..haha..nasib la kete banyak..kalo x nangis dh sume dalam kete tu...huhu


kesimpulannye malam tadi punye pengalaman buat hari ni rasa serabut dan sedih..adeyy..sabar jelah hati..banyak betul masalah yg remeh temeh tp buat pikiran ni rasa serabut..rasa nk keluar dari situasi sekarang..uwaaa


sekian..xoxo-ecahdenan

2 comments:

  1. laaa nape x g kt setapak je...lg sng.. blk columbia asia

    ReplyDelete
  2. sbb mase tu kiteorg kt KJ..mlsnye nk gi jauh2 smpai setapak sane..hehe

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis