12 March 2014

Pregnancy Life: Update

Assalamualaikum

Sekarang ni ecah ade kt rumah mak kt Pahang..balik dua hari utk urusan tanah arwah abah..Alhamdulillah dah setel dah urusannye..nekad jek balik ni walaupun memang tgh sarat..malas nak buat surat pengecualian segala..leceh nak kena gi mintak cop pesuruhjaya sumpah la ape la..sama jek mcm kena balik dan hadiri perbicaraan urusan tanah tu..hehe

Semalam buat routine checkup kt klinik kesihatan..semua ok jek..nurse kata kaki sembab sikit..malam  tadi sampai pahang pukul 3am tgok makin sembab kaki ku ini..

Hari ni pon kaki macam  ape dah, sembab, debab dan kemetot2..makin sembab dah kaki ni..mak kata nk dekat dah tu..harapnye little one tunggu balik  kl semula la..sebab barang2 semua kat sana..kalo bersalin kt pahang ni sehelai sepinggang la kite...hehe

Be Healthy, Be Happy! 

Sekian..xoxo-ecahdenan

6 comments:

  1. Aaa...mama cik mah pun kata mcm tu juga...yg klakanya kaki cik mah xbengkak pun..tu yg xtau dekat ke x...kn kira betul2...take care tau...moga dipermudahkan...

    ReplyDelete
  2. harap sempat balik kl...kalau tak redha jela...mummy dgn baby sehelai sepinggang..nak beli barg baru kos lagi ye dak...

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan utk ecah...aminnnn

    ReplyDelete
  4. kita masa preggy memang takleh berjuntai langsung kaki.. confirm bengkak!

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum ecah.. nape tak bawa semua barang siap2 dalam kereta? hehee sheila singgah sambil klik tabung sini ~~~

    ReplyDelete
  6. cik mah: tu la..bengkak kaki ecah ni pon kejap ade kejap xde..dok tunggu contaction jela sbb tanda lain xde..huhu

    misz sheyla: tau xpe..debar jugak masa tu takut tiba2 nak bersalin..hehe

    Zila Zainal: rupanya kaki ecah pon xleh berjuntai, kompem bengkak!so kalau hari2 biasa x bengkak pon..hehe


    Khai♥Rin : anies : Aminn..time kasih sis.. :)

    Sheila Salim: masa tu penuh sgt kereta..kebetulan adik ada sama..x muat dah...balik car pool ngn kakak..penuh..haha

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis