31 October 2013

Daily Life: Been Busy

Assalamualaikum

Akhirnya dapat jugak bercuti...tapi bercuti kat rumah jela..hehe..minggu ni Isnin sampai Rabu sangat sibuk...penat sangat2 tapi xleh nak elak jugak kesibukan tu..

Hari Isnin class, Selasa pon class sampai pukul 8.30malam..bayangkan class direct srat dr kul 10-12, 1-2,4-4,6-8..kaki pon xleh nak melangkah dah..tambah pulak balik kena drive sendiri..

Hari Rabu, ade program kena handle..requirement ntk satu subjek yg ecah tengah ambik sekarang...menarik tapi xleh nak cerita lagi..hari ni cuti..hihi

Tapi bila dah duduk kat rumah separuh hari, rasa bosan..rasa cam dah xde apa nak buat dlm dunia ni dan akhirnya mendorong kepada macam2 rasa yang menggangu emosi..

STRESS..

Sibuk penat, x sibuk pon penat..what a life... -___-

Sekian..xoxo-ecahdenan

0 comments:

Post a Comment

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis