20 February 2014

Pregnancy Life: Maternity Photoshoot

Assalamualaikum

Hai Hai..sebenarnye dah lama dah berphotoshoot ni...tapi baru sekarang nak cerita..biase la naik keteapi selow bebenor..hehe..Actually masa ni mungkin ecah dh 30w something..seriously x ingat..tapi belom genap 8 bulan kot..buat photoshoot dengan abg gambo dan kawan beliau..ecah beria xnak buat lagi sebab rasa perut macam x berapa nak besor je lagi masa ni..tapi dh abg gambo insist...layankan aje..

Kiteorg buat kt salah satu taman kt Putrajaya...taman ape tahhh..wuwuwu...xtau..tapi taman tu RCW ngn Zain Saidin penah buat photoshoot dengan Annas Easkey rasanya...malas nak google...larikkkkk..haha

Semua yg ecah share ni pic yg dishoot oleh abg gambo..so kebanyakannya gambar ecah sorang...dah kata saye yg ngandung, buat ape up gambo cik abg yg dh sedia boboyot tu kan..muahaha

Lokasi: Salah satu taman di Putrajaya
Outfit: Poplook (eksaited ngat nk kabo die tu pakai dress by Poplook...ngada..haha)

baby bg kerjasama tau..tau...sambil hembus nafas n kembungkan perut nk bg nampak besor

cukup besor ke x perut ni..ish ish            

test posing dulu?ha bolehhhh
buat comel..buat comel..hasilnye bolat...haha
letak la sekeping gambar pakcik ni..nyibuk jek..hehe

Sebenar nye banyak lagi gambar, tapi x reti nak pilih..gambar ngn abg gambo banyak yg kawan die shoot..saje xnak letak sebab malu...lagipun kiteorg x pakai pon props pape...tempel muka sendiri jek...hehe

Ape pon dh terlaksana la wishlist nak berphotoshoot maternity..simple2 aje sebagai kenangan...nasib la ade org nak ambikkan...nasib jugak ade sehelai dress ni..kalo x memang seluar maternity, blouse n cardigan hitam, tudung hitam jek ecah sarung...gila selebet...haha

Ayat sebelum keluar rumah hari2 to abg gambo: sori ye org x cantik2..nak gi mana2 semua comot jek..isk isk *muka kesian*
Nasib la pakcik tu memahami dan coverline ckp: Alah comel jekkk... (bodek lettewww..hehe)

Be Healthy, Be Happy!

Sekian..xoxo-ecahdenan

5 comments:

  1. Assalamualaikum ecah. comelnya! lawa lah lokasi ni... sheila pun teringin nak buat maternity shoot. tapi mahal2 lah depa cas. maybe suh suami tangkap gambar kita je kot. wakakaaa ~~~

    ReplyDelete
  2. Ezy Loy: perot bolat..hehe
    NARDtheNERD: tenkiu..hihi
    Sheila Salim :pon boleh sheila...yg penting ade kenangan tu...:)

    ReplyDelete
  3. eCAhhhhhhh... cumelnya awakkkk!! muah muahhhh

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis