05 March 2013

Family: Hanya Allah Yang Tahu

Assalamualaikum

kadang-kadang hati rasa x stabil...sejak abah xde, macam2 dugaan yang menimpa...dan aku ni jugak lah yang kena hadapi semuanya...

banyaknye Ya Allah tekanan yang ada dalam diri ni...mampu ke aku Ya Allah...hati rasa x kuat, diri rasa x terdaya lagi...ape lah kekuatan yg aku ada...

semoga kekeruhan ini segera jernih...semoga ketenangan yg aku cari akan hadir juga nanti..

mungkin banyak kekurangkan aku lagi..mungkin ini hukuman Allah..kuatkan diriku dan imanku Ya Allah...aku ingin berubah..aku ingin menjadi yang lebih baik..

sedih...menangis di tengah2 fakulti sbb air mata x tertahan lagi dah...macam mana nak tanggung semua masalah sedangkan kita x berdaya?nak harapkan siapa?cukup-cukuplah aku menyusahkan orang lain...jangan ditambah lagi...

0 comments:

Post a Comment

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis