13 September 2014

Student Life: First Week

Assalamualaikum

Alhamdulillah dah melepasi minggu pertama bagi semester 3 ni...sekejap je rupanya..haha...tapi sebenarnya hati berdebar..hmm..xde tajuk thesis lagi..nak jumpa supervisor xkan setakat nak bawak tajuk je..mesti la ade proposal and idea sikit..tapi x mula buat lagi ni..huwaaa..minggu pertama kelas dah dapat list assignment ape kena buat in future...boleh tahannn..berdebor den nak membayangkan lagi 13 minggu yang akan datang...mampu ke nak menyetelkan assignment satu per satu...kali ni banyak aplikasi..xmain la taip2 je kan...huk2...adehh

Kelas ecah hari Isnin bermula pukul 4-6pm..so boleh gerak tengah hari sikit lepas hantar Rasya...tapi untuk kelas Selasa n Jumaat, kelas pukul 9-11am..haa yg ni kena keluar rumah seawal 7am...baru la selamat sampai ontime..kalau x memang masuk kelas tersengih2 depan lecturer dengan muka bersalah sebab lambat..tapi jem ni tak boleh nak jangka...kadang2 jalan smooth jek...tapi hari lain tetiba jem melampau2..nak awal macam mana lagi dah?huhu

Sekarang belajar pump susu dalam kereta..kekok jugak la tapi boleh la setakat nak melegakan..kalo tak nanti tahan sakit jela..huhu..skang kena pandai manage masa..bila nak pump, bila nak buat kerja, bila nk gi kelas..beg gi kelas dah bertambah..dulu beg buku n air je..skang ade beg buku, beg pump n air..semua gedabak2..haha..nak kena beli satu beg yg boleh muatkan semua..xde la nampak macam makcik junjung jual kain dok sangkut beg sana sini...kui3

Tengah tunggu MARA aktif semula ni..banyak dah menda nak kena beli..(ehem) HAHAHA..baik dia masuk awal2..jangan nanti bila lecturer dah start list buku den terkulat2 mintak bajet kt abg gambo..isk..semester ni kalau ada baucer buku kan besttttt...

Harap ecah x malas la untuk minggu2 akan datang...komitmen kuat sikit ecah!

Be Healthy, Be Happy!

Sekian..xoxo-ecahdenan

4 comments:

  1. seronoknya..mummy dan student. pray for me to dapat kahwin cepat2. hehehe

    ReplyDelete
  2. Banyak benda nak kena beli ea?? ehem ehem...

    ReplyDelete
  3. Penat tak jadi ibu dan seorang pelajar ecah?

    ReplyDelete
  4. goodluck! takzaba nak kawen + blajo kehkehkeh

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis