02 May 2013

Daily Life: Tak Sempat

Assalamualaikum

Ecah ambik masa laju2 sebelum gerak gi class..dalam tengah siap2 ni sempat lagi nk update blog..hehe..bukan apa, sekarang rasa banyak sangat menda nak diselesaikan, lepas tu banyak jugak menda yang x sempat..cepat sungguh masa berlalu..huhu

Cerita minggu lepas pon x sempat nak update..assignment berlambak pon x sempat nak buat..kadang2 terfikir ape yang aku buat sampai x sempat sangat ni?tapi ape yg aku buat tu mendatangkan keuntungan kat aku x?adehhhh

Semoga dipermudahkan segalanya..nak sangat update blog hari2..baru la minah leter kannnn..hehe

I'll get back to you soon!

Be Healthy, Be Happy!

sekian...xoxo-ecahdenan

4 comments:

  1. take your time nanti jgn lupa singgah blog i hehe

    ReplyDelete
  2. yeahhhhhhhhhh,semoga dipermudahkan kak :D


    p/s:selamat mengundi,semoga menjadi pengundi yang beriman dan ohsem,cewah :D

    ReplyDelete
  3. @onie

    yelah onieeee...i can gentlemannn....haha

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis