02 August 2013

Daily Life:Ramadhan Yang Hilang

Assalamualaikum...

Haa..dah macam feeling cerita tv3 tu kan..layan jugak la skali skale..tapi ni bukan pasal cerita tu...ni pasal ramadhan kite ni laaa...

Ramadhan dah hampir ke penghujung..sedih rasa..walaupun tanpa abah, ramadhan kali ni rasa tenang...ada la jugak skali skala mmg xleh tahan nangis bila ingatkan abah...tapi ecah fikir dugaan ni la yang buat kita lagi kuat...

Nasib la ada suami yg sangat memahami dan membantu..huu

Persiapan raya biase2 je..ecah x beli baju raya pon..belikan ntk abg gambo sbb die dh lama teringin baju melayu kaler hitam..dalam banyak2 kaler tu la berkenan nye..haha

Dah laki kite nak pakai baju melayu hitam,kite pakai abaya jelah..taun lepas pon jubah hitam jugak..hihi

Alah xpela,asal orang yg kite sayang gembira...yang penting suami happy,mak  n adik2 happy..harap2 la raya nanti x banjir rumah kami dgn air mata..walaupun rasanyaaaaaa...hmmmm
Kadang2 kami suka pakai match gini..baju pon beli sebijik..cuma saiz jek lain2..teka saiz sape yg beso..haha

Be Healthy,Be Happy!

Sekian...xoxo-ecahdenan

1 comments:

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis