29 May 2012

~Kosong~

Assalamualaikum

ewah2..kosong mcm lagu najwa latif plak ek?kosong..kosong..ong...haha..alahh..kosong bukan ape...x berupdate plak blog ecah ni semenjak dua menjak ni..nak kata bz, tidak lah kan...cuma xde ape2 yang baru pon buat masa ni...

persiapan kawen alhamdulillah baik..sebenarnye xtau jugak ape persiapannye?haha..dah lama betol x balik umah..ish2..minggu ni ecah nak balik..kena balik gak la..nanti mak cakap: amboi, dah nak kawen sangat baru reti nak balik?haaa..x ke naya saye nanti kene bebel ngan mak..hehe

minggu ni ecah balik pahang naik bas je..sebab along dah ade kat pahang..so kete die bawak...ni macam mane ni nak angkut bantal n bakul2 hantaran ni??adehhh...kena balik pahang gak lagi skali nanti...kos weh..sabau jelahh..huhu

mintak maap la ye x brape nak membebel sini...xde modal..hehe..

sekian..xoxo-ecahdenan

2 comments:

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis