02 April 2012

D'Herbs Collagen Treatment (best gile!)

Assalamualaikum

Happy monday! Wah2. Berhabuk ha blog saye. Sori la stat dr Jumaat-Ahad bebaru ni ecah bizi sket. Bizi ronggeng jek, bkn bizi setelkan hal kawen pon. Huk3

Xpelah, ecah bkn nk cite pasal ronggeng. Ecah nk cite pasal D'Herbs Lipstick. OMG! best gile.gile.gile lipstick ni. x sangka plak mmg best. huhu

Al-kisah nye, last week ecah ade bace kt blog sape tah, sori x ingat n x perasan. Macam menarik jek, terus ecah oder. Tapi hari ni baru dapat sebab jumaat lepas cuti. Sampai opis jek eksaited nk cuba. Terus tenyeh2 kt mulut, x tgok cermin pon lg. Nk seprise la konon2. Pastu bile gi toilet, wahhhhh! 

CANTIKNYE BIBIR SAYE! hehe. Macam tu sekali tau perasaan die. Mungil n pink! Pink yg ok la, bukan striking or merah makngah tu. Ish, mmg suke gile ah. 

Lipstick ni kate nye ntk memerahkan bibir secara semulajadi, nk menyembuhkan bibir yg kering n luka dan penyeri semulajadi. Untuk merah bibir dan penyeri tu, ecah mmg suke, mmg setuju sesangat. Tapi yg nk melembapkan bibir bagi ilang bibir menggelupas n kering tu belom lg la sbb baru 30 min td pakai. Tipu la sesangat kalo bibir dh elok smule. Haha.

So, pd sesape yg rase xnk berlipstik2 n nk natural jek, try la D'Herbs ni. Best. Bau pon wangi. CE TENGOK SINI. Oh ye, harga die RM20+Postage RM6= RM26. Tapi ni mase promosi la. Harga biase tau la kan.

Sekian...xoxo-ecahdenan

2 comments:

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis