27 November 2012

asyik hilang, baik hilang terus kan

Assalamualaikum

Hai semua, harap sihat2 aje...dah nak penghujung 2012 dah ni...harap2 segala yg dirancang dlm tahun ni menjadi dan pada yg dh dapat capai ape yg dirancang tu, tahniah....

Iye lah, saye skang ni asyik hilang jek kan, rindu kt blog, tapi x sempat aje..tambah2 lagi line internet sini slowwww...skang ni dalam proses nak apply streamyx...nnt dah setel, siap la saye nk berjalan2 kt blog semua org...hehe...Insya-Allah

2 minggu ni ecah bz sikit...adik2 ade datang rumah, konon2 nak menghabiskan cuti sekolah...semangat gile semua..so ecah n abang gambo bawak la jalan2 gi Sunway Pyramid, main ice-skating...jalan2 KL, bawak gi I-City..seronot la kan...duit saye jugak abishhhhh..errr...duit abg gambo saye...saye x keje lg..huhu




Cakap pasal keje, hmmm..belom ade rezeki...puas gak mencari...xpela, cuba lagi kot..hopefully by 2013 ecah dh boleh ade keje baru...sian abg gambo nak menanggung keluarga sorang2...

Ok la, banyak lg nak menguruskan adik2 nakal ni...nanti bila dh berinternet laju, ecah jenguk2 korang ye..tenkiu!

Be Healthy, Be Happy!

Sekian...xoxo-ecahdenan

1 comments:

  1. Insya-Allah ecah ada rezekinya nnti. hujung tahun atau awal tahun mesti banyak org resign. sbb diorg tunggu dapat bonus kan. sbb tu selalu keja banyak masa awal2 tahun. chaiyok2!

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis