24 October 2011

berbuat baik kepada ibu bapa

Assalamualaikum


it's nearly afternoon...hari ni no monday blues...hehe..alhamdulillah...


back to the topic...berbuat baik kepada ibu bapa..renungkan..baik kah kita pada ibu bapa?kalo ye, bagaimana?ape yg korang dh buat?ape yg dikatakan baik tu?







well i don't know myself..as for me, making my parents happy, always prays for them and be obedient is the way that i can show and prove i want to be a good daughter...love u mom and dad..


satu lg, is kawin cepat2 boleh masuk kategori berbuat baik kepada ibu bapa?jap, nnt nk tanye mak abah....i can bet they answer YES..hahaha


sekian..xoxo-ecahdenan

4 comments:

  1. ermm kaloi takde laa baik sgt
    tp sgt appreciate ngan dyorang huhuhu
    love love love

    ReplyDelete
  2. betul tu,buat baik selagi ibu bapa ada..tiada ruginya

    ReplyDelete
  3. sjauh mana kita melangkh pergi, stinggi mna kita mengaji, sbesar mna jwatan dlm bkerjaya, dan sepandai mna kita nie, mak dan ayah tetap di atas dan perlu di sanjungi...kerana tanpa mereka siapalaa kita kan... hargai mereka dan hormati mereka serta senangi hati mereka selagi mereka masih ada... tp kkdang yg tu yg kita terlepas pndang kan....sayang dan cinta pada mak dan abah....mmmuuuaahhhh!!! =*

    ReplyDelete
  4. hehe hambOi mood gatai nak kawen ek ayt last skli tak leh blah hee ape2 pun comei je gambo no 2 tu.. ;)

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis