08 May 2011

pesanan ringkas buat awek2 (betol2 ringkas ni!)

Assalamualaikum

ecah tgh stadi ni..sok ade last paper..last beb!haha..seperti yg dijanjikan....pesanan ringkas ye...

kepada awek2 diluar sane...sementara peluang masih ade mase kapel ni..mane pakwe korang gi..korang ikot jek..mane korang rase nak jalan...nak makan....ajak...jgn x ajak..rase nk tgok wayang?g tgok pat ploh pat kali xpe..

lepas kawen....HAHAHAHA..x dapat dik..dapat pon terkedek-kedek..katenye,buat ape nk ikot..dok umah jaga anak..buat ape nk g makan luar, masak jela kt umah..buat ape jln jauh2, jimat la sket ank2 nk skolah..buat ape beli mahal2, bkn awk sorang je skang..ank2 pon nk guna belanja juga..bla.bla.bla.

xcaye?ce terai..ce terai...

pesanan seorang yg dh berkahwin kepade saye...hihihi

tapi...tapi..mungkin ade yg x macam situasi kt atas ni kn??kite x leh terlalu streotype...main key in marriage is trust and undestanding...errr..and money kot??hahaha



setiap org ade pendapat sendiri...pengalaman lain2...2 ecah nk pesan jela...so ape lg, jom wt list ajk2 syg2 korang world tour b4 kawen!haha

*haa..pakwan berani buat mcm la mcm 2..saye ni garang tau!!hahahaha*

sekian..xoxo-ecahdenan

8 comments:

  1. tu namenyer romantik ter-pimpin....

    wahahahaha

    ReplyDelete
  2. suami nad nnt romantik..
    tiap2 hari honeymoon...
    lalalalala~

    ReplyDelete
  3. haha mmg nk kene tumbuk la encik suami kalo buat mcm tu!hari2 nk kene tumbuk! btw..i follow u kembali :)

    ReplyDelete
  4. hehe tu la tak smstinye kot pendk kata kene sepakat la kot. apa yg pnting kerjasama hehe

    ReplyDelete
  5. ada tak encik awek yang sudi belanja teman makan..?? hahahaa

    ReplyDelete
  6. adeh tapape. jangan sampai buat maksiat sudah la. tak perlu pun nak melekat sgt masa bercinta. belum tentu end up kawin dgn org tu.

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis