27 January 2012

Wedding Checklist: Kad Kawen

Assalamualaikum...


ok, lagi skali ecah banyak hari dah tinggal blog...huhu...kali ni nak cite pasal kad kawen plak..minggu lepas ecah jalan ngan abg gambo and along cari kad kawen..ade kawan die pomote satu tempat ni..LH Creative kat jalan brunei nun...


so kiteorg gi la kat situ....tempat die mmg impressive...besar pon besar..kad pon banyak design...kiteorg pon masuk la ngan eksaited..interior pon ok la..siap ade meja panjang ntk duduk2 n bincang2 segale..first impression, best...


tapi....ecah perhatikan die punye staf sume x peramah...dok jek kt meja depan tunggu kena panggil..ok la kan, mebi die nk bagi peluang pasangan2 yg ade ni pilih...xkan nk dok membontot tiap mase..x selesa la pulak nanti...i try to think positive..


pastu ecah choose several kad yg ecah berkenan..kiteorg panggil la n tanye harga bla.bla.bla...pastu tgh2 cakap2 tu kiteorg cm paused la kjap...sbb xtau nk tanye ape...tanye skali jawab sekali..n tibe2 kawan staff tu cakap something kt die...trus die bangun gi kt kawan die...kiteorg yg duduk kt situ rase cm...eh???apesal die ni lari tibe2...at least excuse yourself la..ni lari cam tu..terkejut kot...agak kureng la kat situ..pastu sampai sudah x datang la..kiteorang pon, sampai sudah la x hingin nk menempah..terus bangun n g kedai sebelah..


kedai tu kecik, padat n ade dua meja jek ntk customer..tapi layanan bagus...dieorg siap bagi cadangan itu ini sume...layan satu2...nak kad ape die amek..color kad nk tone macam mane die carik contoh sampai jumpe...mmg best..harga?jauh murah dari LH Creative yg besar sangat tu...kalo bos dieorg tau, apela die ckp kt staff2 yg kuat ngulor tu...


so, ecah x suggest langsung korang g LH Creative tu..kalo sape ade foursquare n check in kt LHC, korang akn tgok tips2 kt situ yg sume kate x puas hati ngn layanan dieorg...huhu...so, it's people choice..sume org dh ckp mcm tu n kite pon dh rase..mmg xnak la dah kn..


oh ye, yg ecah tempah ni kt Danta Creative, betol2 sebelah kedai LH Creative ni..hoho..


niat nk memburukkan?no..tapi, kite sebagai pelanggan ade hak nak memilih..nuff said.


sekian...xoxo-ecahdenan

6 comments:

  1. dalam bnyak2 bnd bila nk wat bisnez ni, bnd paling utama tu mst layanan. lau dia bg bnd cntik gile pun tp hati x senang x best gak..huhu

    nnt ecah wat la review kat kawen ea..hihi

    suke plak tgok org kawen..

    ReplyDelete
  2. aah kalau layanan buruk nak buat ape kan.. heee jgn lupe bg kad kt kte nt hee ;)

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis