USA TRIP 2022: PART 2

by - Thursday, March 16, 2023

 Assalamualaikum

Kembali bersiaran untuk sambung cerita USA trip last year. Nyaris juga ecah give up nak share sebab banyak betul gambar. haha. Harap entri kali ni waras sikit la nak susun cerita. 

Ok lepas melawat di Skyrider Wilderness Ranch tu, kami ke Distribution Centre Young Living di Spanish Forks. Kiranya sini gudang YL utk pos eo ke serata USA dan dunia la. Kami dapat buat warehouse tour tapi dalam tu xleh ambik gambar. Segala prosedur di warehouse, gambar kat lab kami hanya boleh tengok dan dengar penerangan je. Gambar hanya boleh ambik kat luar warehouse. Dekat 2 jam jugak la kami round, lepas tu pickup oils yang kawan2 kirim. Oils ni ada yang takde kat Malaysia tu pasal kawan2 kirim untuk bawa balik.

Selesai pickup barang kami gerak balik ke Salt Lake City semula, nak ke airbnb, tapi kami menyinggah dulu la ke Target, Ross dan Walmart. Memang rambang mata tengok barang2. Item yang paling seronok beli spentot anak, stokin, crayola dan fruits! Pastu gi brand outlet, rambang mata lagi sekali tengok handbags dan item lain. Ecah ada juga la buka servis ps untuk belikan barang tapi xde la hardcore sangat. Mana yang sempat je. hehe

menyoping x ingat dunia tp barang anak jela

kalo kt malaysia ni mcm bergambar depan lotus la. haha

YL Spanish Forks


ni mcm kt GPO. hehe

Haloween deco

kenangan utk anak dan suami pn ado



Then dah habis menyoping, kami pulangkan kereta sewa ke airport. Sepanjang 3 hari ni kami pakai kereta sewa je sebab senang nak drive dan kongsi 4 orang, dalam rm700 juga kot. Puas la sebab dapat angkut macam2 dan bergerak ke sana sini. Selebihnya once dah check in hotel dgn Young Living, kami naik tram, bas dan jalan kaki dalam bandar Salt Lake. 

Nanti ecah share lagi ye!

Be Healthy Be Happy!

You May Also Like

0 comments