Hai! Saya jual Young Living Essential Oils!

by - Monday, April 30, 2018

Assalamualaikum


Hari ni nak buat sharing pasal essential oils pulak. Alhamdulillah dah almost 2 tahun ecah berkecimpung dalam bidang oiling yang masih lagi samar-samar di mata masyarakat Malaysia. hehe. Bila sebut minyak pati mula la orang menganga, "ape benda tu?". Kerana ia sekadar minyak, orang pun pandang sipi2 sahaja. 

Sebenarnya essential oils ni bukan sekadar minyak pati je tau. Kalau anda selidik betul2,banyakkan bacaan, anda akan jumpa banyak sangat manfaat menggunakan essential oils ni. Kebiasaannya kita tahu dia untuk wangi2, aromaterapi, tapi ada lagi kegunaan yang kita boleh manfaat kan contoh untuk membantu meningkatkan kesihatan fizikal dan emosi. Haa, mcm mana pulak tu? 

Melalui bau yang kita dapat dari essential oils ini, otak dan memori kita akan mencetuskan emosi2 yang happy, menenangkan dan juga positif. Selain dari tu, kita juga boleh guna eo ni untuk sapu2 kt bahagian yang kita nak kerana molekul2 essential oils ni boleh menyerap ke dalam kulit dan aliran darah dalam masa beberapa minit sahaja! So kalau lenguh2 badan, ada lebam2 tu boleh sapu essential oils je

Tujuan utama guna essential oils? Kalau anda nak guna produk yg natural, tiada bahan sintetik tambahan yang merbahaya utk kulit, badan dan organ dalaman, boleh la guna essential oils ni untuk ganti minyak2 harian yang anda selalu guna. Lagi2 untuk baby. Seriously lepas kena essential oils ni ecah memang memilih sangat produk untuk digunakan pada anak2. Since guna essential oils jugak anak ecah jarang gi klinik! Bukan kami tak perlukan doktor, tapi untuk isu2 kesihatan yang tidak serius, ecah boleh bantu dengan essential oils. Kalau situasi yang lain, ecah sentiasa consult dengan doktor. Dont worry kami takkan ajar anda abaikan doktor hanya kerana anda guna essential oils. hehe

Kenapa pulak ecah suggest guna essential oils dari Young Living? Haa, Young Living adalah peneraju utama dalam bidang essential oils ni. Segala mak nenek essential oils dia ada dari single oil dan oil blend. Takde syarikat lain yang boleh lawan. Paling istimewa adalah Young Living menjaga proses penghasilan essential oils yang mereka buat dari pembenihan hingga la pembotolan. Maknanya dari mula2 tanam benih pokok, sampai la letak dalam botol, semua Young Living pantau, semua masuk lab dan diperiksa dulu supaya menepati kualiti. Begitu teliti sekali, memang tak mustahil la mereka merupakan peneraju utama kan.

Benefit yang dapat dari Young Living? Alhamdulillah ecah gunakan essential oils ni untuk kesihatan keluarga, untuk emosi dan juga untuk mendapatkan peluang pekerjaan. Boleh buat bisnes jugak dan kelakar nya dengan essential oils ni, kenal produk dulu baru bisnes! Ecah dulu tak tahu pun boleh buat duit, tapi dah jatuh cinta dengan produk baru tau best juga join bisnes. Tapi itu untuk mereka yang nak la, kalau nak jadi pengguna sahaja pon takde masalah, takde paksaan.

Kalau anda rasa nak kenal2 essential oils ni, nak bau, nak cuba or nak free sample, boleh mintak dengan ecah. Ecah selalu share kt IG rasmi ecah ecah_youngliving. Nak mesej ecah klik je link kat situ tau. 



Young Living with Ecah
Its Not Just A Business, Its A Lifestyle.

You May Also Like

1 comments