15 February 2012

hari ni cuti

assalamualaikum


hari ni ecah ade kat pahang...cuti kecemasan...haha..kecemasan la sgt padahal semalam dh apply cuti...tp betol la..hari ni terpaksa cuti...smalam pas abis keje trus balik phg sbb ade urusan rasmi sikit..


dulu2 mase sebelum kompem jawatan, selalu rase nk cuti...tapi bile dh blh mohon cuti ni, sayang plak rasenye nk bazirkan cuti yg ade..nnt nk kene mohon cuti kawen pulak..adoi...rugi la kalo amek cuti selalu...bukan setakat cuti kawen jek...cuti nk uruskan psl kawen, nk g pejabat kadi, hiv test..sume tu nk kne cuti lagi...adoi...bape hari cuti yg tinggal?ade kne amek cuti tanpa gaji nih...wuwuwu


ok la, nk amek adik balik sekolah...


sekian...xoxo-ecahdenan

6 comments:

  1. hehe, bila dah keje ni taknak cuti pulak kan XD

    ReplyDelete
  2. aah betul2.. kte pun syg nak cuti mane taw kot2 kawen tahun ni gak heee

    ReplyDelete
  3. sergeant keroro: tu la pasal...adeii

    Khumaera Ismail aka Mariam Ismail: tenkiuuu

    nazirah :insya-allah...amin..ecah doakan...so simpan2 la cuti tu..hehehe

    sugar2 kapas strawberry:tgh sabo ni..fuh2..hehe

    ReplyDelete
  4. hurm,,, ble dah keje mcm ni la kan. hee sy belom keje lagi tp tgok kwn2 yg dah keje aisy,,,

    ReplyDelete

© Aisyah Adnan 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis